lördag 24 april 2010

Stackars mig...

... för visst får man tycka lite synd om sig själv ibland?!
  • Först tvungen att jobba fast det är fint (men ganska kallt) väder ute
  • Inga kunder (bara tittare) som handlar
  • Kunde med andra ord istället umgåtts med min familj
  • Eller kunde ha shoppat och gjort av med lite pengar
  • Skar mig djup i vänster pekfinger när jag skulle göra guacumole

Sitter nu i soffan och drömmer mig bort, har ett rosa HelloKitty plåster på mitt onda-onda skärsår som bara dunkar-dunkar och inser att jag måste jobba imorron med. Blir det en lika trist dag på jobbet blir jag gaaaaaaaaaaaaalen!

Men man ska egentligen inte klaga... Jag har ju ändå ett för det mesta roligt jobb, fick mumsa på jättegod tacos (med guacumole) ikväll och min underbara man och dotter tog hand om sin skadade fru/mamma. Det är kärlek det!

1 kommentar:

Kallangs Photography sa...

nu får vi bara hoppas att inte de där elak köttätarbakterierna som du talar om hittar ditt finger =)