torsdag 18 mars 2010

To do!

Jag har en hel lista med todo idag men tror jag skippar det alldeles. Jag kan sträcka mig till att bädda sängarna kanske =)

Sen ska jag och Alma hem till Filip och co och hälsa på, det blir alltid skojsigt.

Jag är gräsänka (säger man så eller finns bara ordet gräsänkling?) idag och ikväll och imorron. Fredrik är på kickoff med jobbet och jag och Alma får klara oss själva, vilket vi självklart fixar gallant!

Hm... datorn låter knasigt... och nu så kom ett meddelande upp från Norton... "definitionerna för virusskyddet är föråldrande och datorn är därför mer eller mindre utsatt för virus"
You say what!!!!???
Det har jag då aldrig varit med om förut. Först lät det som en låt spelades väldigt väldigt svagt och jag kunde liksom inte riktigt urskilja vad det var men sen hörde jag att det var pipande inifrån datorn... och sen meddelandet... knäppt! Jaja, vad är en bal på slottet...


Nu kan jag berätta en glad nyhet också!

Vi ska på bröllop den 29 maj och det är min kära vän och forna arbetskollega Angelica som gifter sig med sin älskling Magnus. Ska bli sååååå kul! Whiiiiiiiiiiihoooooooooooooo! Köpa fin klänning, vara extra fin i håret (ska fråga min kära syster om hon vill hjälpa mig med håret och har bokat frisör tid till en vecka innan) och så tänkte jag gå till Makeup-store och bli sminkad. Verkligen underbart att få klä upp sig till tänderna för fest! Det blir ju inte allt för ofta nu för tiden, nog för att jag sminkar mig varenda dag men det är ju nåt som går på fem röda.

Kramar i 1000

2 kommentarer:

Anna sa...

hej hej...detta med virusprogrammet innebär att du måste uppdatera programmet till nyare version, det är lika här...släpper dom ut ny version så den man har blir föråldrad...har du köpt programmet så fått du ettårslicens, efter ett år slutar det funka o man får köpa nytt...kram

Camilla med C sa...

anja:
tack för tipset... jag har den nyaste utgåvan så det kan inte vara det... men jag fixar det från jobbet eller lämnar över det till maken =)
Kram