torsdag 11 mars 2010

Ledighetskommiteén pratar ut...

Idag har jag varit ledig!! Tjoho!
Jag och Alma tog en lång morron med frukost i soffan och Bolibompatv. Det var mysigt.
Sen dusch, klippte Almas lugg (den blev faktiskt väldigt rak o fin), åkte till ICA och stoooorhandlade. Köpte McDonalds på vägen hem (fast vi hade storhandlat...) och sen hem för att baka muffins.

Jenny och Filip kom förbi och lekte och fick nybakade muffins. Det var roligt. Dom leker så himla bra ihop och verkligen älskar varandra. Supersött! Lite kärleksgnabb är det så klart också emellanåt... Sen kom Tomas (bryta-foten-på-semestern-killen) och visade upp sitt stooora plåster som Alma säger. Det verkar som att det går bättre och bättre ialla fall men han kommer att vara sjukskriven tom 11 april så det blev en dyr semester för dom... usch. Men visst måste vi göra om det hörrni?! Ska vi boka nåt till runt den 12 april kanske, hihi!

Sen när familjen Lindgren åkte kom mommo, moffa, farmor och faffa och fikade också. Mycke fika blev det! Jag, Alma och mommo har nämligen namnsdag (Victoria) imorron! Jag fick en blomma och Alma fick en HelloKitty klocka och en glasnalle. TACK!!!

Nu är det bara kvällsmyset kvar och det är heller inte helt fel!

Bara så ni alla vet tycker jag säljvklart jättesynd om min stackars kollega som är kvar i Thailand men som med allt annat i mitt liv är mycket sagt med en liten nypa salt och med mycket glimten i ögat. Så, nu behöver ingen ta illa upp över sånna inlägg längre, så det så =)

Kram o hej

Inga kommentarer: