fredag 12 mars 2010

Snabbprojekt och lååååångprojekt

Jag hann med lite småsaker nu på morronen innan jobbet. Jag monterade upp en postlåda som Alma fick av Filip i födelsedagspresent (några månader sen men bättre sent än aldrig) och så satte jag upp Almas nya fina HelloKitty klocka på väggen. Det var bland det första hon frågade efter i morse: "var är min hellokitty-klocka mamma".

Sen tittade jag ut och såg våra stora vår och sommar projet som måste utföras i år... Jag hinner nog inte med dom en morron innan jobbet ialla fall...
Almas superfina klocka hamnade på väggen brevid fönstret.
Almas fina postlåda.

Målarprojet 1

måla om hela balkongen, j-lä skitfärg!

Målarprojekt 2
måla hela garaget, det kommer blir sååå fint
Kramisar

3 kommentarer:

Anna sa...

hihi...många projekt...skön blogg du har...kram Anja

Kallangs Photography sa...

Jag ska måla hela.......garaget lilla mamma
Puss puss

Camilla med C sa...

Anja:
Tusen tack!

Älsklingen:
Det låter mer än bra det, så kan jag ligga i en solstol och slappa, hihi.

Puss