söndag 7 februari 2010

10 dagar kvar!

-1kg i måndags, yiippii! Hoppas på ytterligare ett kilo mindre imorron.
Har ingenting att skriva... alldeles tom... men jag har lite bilder att lägga ut ialla fall =)

Mätsticka som jag har satt upp bakom dörren i Almas rum idag.
Det blev superfint!

Alma är nu 90cm lång så då skrev jag vid markeringen 14 januari 2010
(dagen hon skaffade pass)
Sen skrev jag även dit alla mått från henned födelse.

Korpiaden i Falun.
Kickers med Fredrik in action,
tyvärr förlorade dom den matchen som vi tittade på.
Typiskt!

Huliganerna




Jag ställde min fina adventsljusstake Hjärta i fönstret bakom kökssoffan
och det blev kanonfint. Tycker att man mycket väl kan ha den framme fortfarande.
Har som ni ser inga gardiner... det beror på att jag har ångest över vilka jag ska ha. Jag vill ha nya som finns på Önskehuset men det blir så dyrt till alla tre fönstren så jag måste fundera lite till... Jag kommer men alla säkerhet antagligen bli helt utan och det får vara gardinlösa fönste tills jag känner mig redo att köpa tre gardinpar eller gör ett riktigt klipp på nån rea nånstans. Lite tur kan man väl få ha. Jag vet ialla fall exakt vad för stil jag vill ha på de nya gardinerna!
Ingen servis än att visa upp heller, den ahr inte kommit in till butiken än men är beställd. Jag har väl inte bråttom med att få den heller egentligen men när man har bestämt sig så vill man ju ha det direkt.
Igår var det Meliodifestivalen (Ö-vik) och det var ingen låt som jag direkt föll för mer än den med gruppen Pain of salvation "road salt". Den var riktigt bra och jag ringde faktiskt och röstade 2 ggr för att få med den och en andra chans blev det ialla fall =) Måste ju vara tack vare mig!!! Men annars var det sisådär tyckte jag. Bättre blir det säkert nästa lördag.
Bara 10 dagar kvar nu!!!! Shit vad jag längtar.
Kraaaaaaaaaaaaaam!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga du med bantningen och åååå så mysigt med en utlandsresa! När ni kommer hem kan vi väl kika på en date? Kramis från Malin

Camilla med C sa...

Tusen tack gumman!
Jag kämpar på jag =)