onsdag 10 februari 2010

6 dagar kvar...

Jag har börjat cykla på morronen innan frukost, 9,8km i måndags och 10,3km igår. Idag är jag ledig så det blir en långpromenad med Alma och Saga istället. Måste ju variera mig liiiiite. Sen har jag gjort 100 situps på kvällen med 20 armhävningar och ryggcrunsches. Vet att det inte är såå himla mycket med det är en bra början. Nu jäklar!

Annars är det en lugn dag på agendan idag, med matlagning, filmtittning, långpromenad och inköp av Peace&Love-biljetter. Jag och Anna ska gå i år och det är faktiskt första gången för mig.... Helt otroligt såligt att inte ha varit där tidigare men jag har faktiskt inte haft tid eller inte tyckt att det var så intressant men nu har jag ändrat mig och varenda år har jag alltid sagt "men nästa år". Och iår är "nästa år" för mig!!! Men vi hoppar över campingen =)

Kram

2 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

ingen camping = fegt =)

Anonym sa...

Du kan väl introdusera det tältet som Fredrik hitta på Rusta med ett toa .Skulle tro stor sukes med youtub som sponsor .OJ vilken stavning.SK.