lördag 13 februari 2010

det var det det...

Nu ligger min man i sängen och sussar, han mår nämligen inte speciellt bra stackarn. Jag känner mig liiiite bättre men magen kniper fortfarande till ibland och morrar. Underbara mommo och moffa har varit här och "räddat" Alma som ska få sova hos dem i natt och få leka av dig lite. Vi är nog inte så himla roliga att umgås med nån utav oss även om jag ialla fall kan hålla mig vaken, hihi.
Om det blir bättre så ska jag försöka börja packa lite, har till o med lovat att försöka komma och jobba imorron.

Det blev en knasig vecka det här. Ledig onsdag, Alma sjuk torsdag så jag vabbade, ledig fredag med alla friska och glada och idag lördag så är jag magsjuk och Fredrik inte långt efter. Men en lite rolig sak idag är ju att det är melodifestivalen ikväll som livar upp!

Jag hade ju gjort upp en plan för den här veckan men den kommer vi nog inte riktigt klara av. Jag skulle ha städat klart hela huset igår men det hann jag bara inte helt enkelt, idag skulle vi ha tättat och imorron ska vi packa klart det mesta. Sen är ju Fredrik borta på kurs måndag och tisdag så jag måste själv hålla ställningarna här. Och, vet ni va... på onsdag händer det! Senast vi var på utlandssemester var augusti 2004 innan vi byggde huset och det känns som evigheter sen. Jag har väl inte direkt saknat det men nu det senaste året har jag velat åka flera gånger om. Nu var jag i London på tjejweekend i oktober och får lite sol på mig nu i februari. Fy f-n va skönt. Nästa år skulle jag vilja åka till Thailand. Två jobbarkompisar är där nu. Grannen är i USA och det skulle heller inte vara helt fel (7 år sen jag var där sist)... Jag vill åka utomlands hela tiden!!!

Tack till de övre makterna för den bärbara datorn (sitter framför tvn och slöar)

Kramkram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Packa ner varma kläder! Det ska regna på Grancan hela veckan. Ska själv dit på tisdag och regnet är inte roligt. Kolla på "yr.no" så ser du vädret där nere. Ingen rolig läsning...

Camilla med C sa...

Hm det lät ju roligt...