torsdag 11 februari 2010

Alma är sjuk idag

Alma vaknade med ont i magen och när jag stod i duschen så hörde jag henne skrika och börja gråta. då hade hon spytt i soffan och tyckte det var jätteläbbigt. Hon har aldrig spytt förut så det är inte så konstigt. Så då blev det att vara hemma idag då... Hon har spytt ett flertal gånger och är jätteduktig men verkar inte kunna sitta still i soffan nu utan har myror i brallan. Jaja, hellre sjuk idag ärn nästa vecka!
Det trista var ju att jag var ledig igår, skulle ha jobbat idag och varit ledig imorron. Nu blir det hemma i tre dagar men kommer ialla fall inte få nåt gjort. Imorron skulle vi ha varit till Plättbacken med Filip och Jenny och så skulle vi ha varit på minisim. Nu tror jag inte att det blir nåt sånt, beror väl på om Alma blir bättre nu under dagen och får i sig nån mat.
Imorron ska vi gå på bio också med Anna och Per. Vi ska se Wolfman och jag hoppas att den är spännande. Jag fick biljetter i julklapp från jobbet så det är ialla fall gratis =) Sen vill jag verkligen gå och se Alice i underlandet när den kommer i början av mars, den tror jag är jättebra. Tim Burton har ju regisserat den så den är säkerligen ialla fall alldeles gaaalen, hihi.

Nu ska jag sätta mig brevid Alma i soffan och titta på Tingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att lilla Skruttan piggnar på sig fort.. Inge kul med magsjuka.. Kram

Sign of hearts sa...

Hejsan!
Tråkigt med magsjuka, man får trösta sig med att det går snabbt över!
Du kan få skylten precis hur du vill! Jag har inte några andra bilder än på bloggen. Jag gjorde en svart skylt åt malin med ljusgrå text, den blev fin! Fundera så kan vi höras senare!
Krya på Er och ha det så skönt på semestern!!!!!
Kram Annika