torsdag 12 november 2009

Vi har bokat resa!!!

Gran Canaria here we come!





Vi åker en vecka tillsammans med familjen Lindgren och gissa om det kommer att bli skoj!
All inclusive blev det också... Låter lyxigt eller hur?! Men det blir nog lika dyrt som annars bara smidigare =)

Förutom det (bokat resan alltså) har jag på min lediga dag duschat med Alma, fixat två julklappar, ätit lunch på donken, plockar ihop lite här hemma, handlat mat, lagat mat (pasta carbonara), plockat undan igen, sytt en kökshandduk (!), sett på "Halv åtta hos mig" och sen filmen "Änglar och Demoner" (sett den på bio men köpte nyss filmen) och nu är det läggdags för att orka med en jobbardag imorron. Lugn men effektiv dag!

Imorron blir det alltså jobb, sen på lördag jobb och whiskyprovning (whiiiiiii) och på söndag jobb och bio (2012). Förhoppningsvis inte bakis efter whiskyprovningen... hihi! Vi ska ut och äta pizza efteråt så jag nyktrar nog till i god tid innan jobbet 9.45, jag lovar!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Detta låter inte helt fel.

Camilla med C sa...

Verkligen inte!!!! Jag lääääääääääängtar så =)

Pia sa...

kul, när åker ni?
hoppas ni får det superbra =)
kram

Camilla med C sa...

Vi åker i februari så det är några veckor kvar!