fredag 20 november 2009

Åh vad skönt!

Jag känner mig bättre idag, även om jag är snuvig och har lite torrhosta så mår jag ialla fall bättre =) Men det var ju bra att vara förkyld för tydligen så tar inte kroppen emot flera bakterier och virus samtidigt (var det nån läkare som sa) så jag slipper nog "svinis". Alwasy look on bright side of life...

Annars är det idag jobb, börjar senare idag, Idol och imorron ledighet med storstädning och bio med Anna på agendan. Vi ska ha hit en värderare på måndag så man vill ju att det ska vara fint överallt! Men det är mycket som jag nu går runt och tittar på och vill fixa som jag vet att jag inte hinner med innan måndag.

Jag vill:
  • lägga plattor på uppfarten
  • ha ett rikgtigt trappsteg in (nu är det en lagerpall gästerna ser först)
  • måla om staketet på balkongen
  • glasa in farstukvisten
  • måla garaget
  • sätta in en duschkabin uppe
  • köpa nya badrumsmöbler uppe
  • och mycket mycket mer...

Tror ni att vi hinner eller är jag aningen för optimistisk nu...

Inga kommentarer: