söndag 15 november 2009

Swisch så var den helgen förbi...

Det går såååå jäkla fort... Jag tycker att helgerna nästan flyter ihop för att dagarna går så fort.
Igår jobbade jag till klockan 15 och sen gick jag ner till Scandic och mötte upp Anna och Eva. Whiskyprovningen var kanonkul och jag känner verkligen att jag lärde mig nåt och uppskattar whiskey något mer nu än innan. Det betyder att jag nu kan smaka utan att spotta och få konstiga ryckningar, hihi.
Sen var vi på S1 och åt god mat och drack lite rödvin. Jag och Anna satt kvar och myste och pratade hela kvällen vilket var riktigt roligt. Skönt med en vän som man verkligen kan prata om allt med!!!

Kära systeryster kom och skjutsade hem oss! Tuuuuuuuuuuusen Tack! Jag är skylldig en stor tjänst!

Idag har jag jobbat och sen ska vi bjuda mommo och moffa på tacos och gå på bio medan Alma är i trygt försvar med dom =) Vi ska se 2012 och mina förväntningar är skyhöga!

Kram

Inga kommentarer: