söndag 29 november 2009

Jag överlevde gocarten...

Igår var GoCart-festen med jobbet =) Vi åkte till inomhuskallen i Vikmanshyttan och det var med mycket stor spänning som vi tog på oss overallerna och hjälmarna. Först åkte man 4 prov varv och det var jobbigt bara det. Direkt efter åkte man hela 15 varv på tid. Jag kom typ sist hela tiden men så har jag bara åkt en enda gång förut och det var nästan 10 år sen... Sen åkte gäng nummer två sina 4 + 15 varv och efter det var det vår tur igen. Jag åkte 15 varv till men sen fick det vara nog, jag gav upp. Jag hade så ont i underarmarna att det var helt galet och eftersom jag ändå kom sist så spelade det ju ingen roll om inte jag var med.
På 1:a plats kom Robban, 2:a platsen gick till Emelie och på tredje plats kom Ola. Grattis till er!!!

Efter gocarten blev det middag bestående av oxfilé, potatisgratäng, murkelsås och sallad. Mums!

Sen åkte vi hem till vinnaren och drack lite cider innan vi gick in på Bolanche. Snacka om att jag är för gammal för det stället, hihi. Jag höjde medelålder rejält men kul var det och jag kom hem med taxi strax efter 02.00.

Vaknade idag något för tidigt för mitt eget bästa, åt frukost och sov sen två timmar till. Fredrik var så gullig och fösökte få Alma att leka tyst så att jag fick sova. Tusen tack! Efter de extra två timmar av sömn mådde jag mycket bättre och vi har varit ner på julskyltningen (som tyvärr blir sämre och sämre för varje år), handlat, ätit pizza och nu ska jag och Alma mysa medan Fredrik tittar på fotboll.

Imorron ska jag klippa och färga håret =) Jag vill göra nåt nytt!!!

Lägger ut lite bilder från igår senare...

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

1 kommentar:

Kallangs Photography sa...

Du skulle väll ha gjort samma sak för mig? eller hur =)