söndag 22 november 2009

Nja...

... vi har inte riktigt hunnit med det jag tänkte i helgen. Dels så fick Fredrik en lårkaka på träningen så han har inte kunnat feja så där jättemycket och det han gjorde skedde med mycket stånka och stön. Men städat är det ialla fall och en lampa kom upp på garaget =) Alltid något.

Jag var och såg New Moon igår tillsammans med Anna. Den var bra och absolut sevärld men inte lika bra som ettan. Det är ju en riktig kärlekssaga och det är aldrig fel. Alltid lika kul att gå på bio.

Jobbade idag och ledig imorron. Ska försöka göra lite matlådor inför veckan för jag jobbar tis-fre 9.45-20.15 och känner verkligen inte för att laga mat när jag kommer hem. När Alma inte fanns (vilket är en tid jag knappt kommer ihåg har existerat) så lagade jag mat så gott som varenda kväll fast jag slutade 19.15. Men nu så vill jag ju hinna umgås med henne om hon är vaken och sen är det liiiite för sent att börja med maten 20.30... Vi ska börja med veckomatlista igen och så får jag väl lägga in (eller om Fredrik vill bestämma själv) lätt mat för Fredrik att laga de kvällar när jag jobbar sent. Det är ju aldrig fem dagar i veckan. Men vi spenderar alldeles för mycket pengar på mat och jag tycker verkligen inte att det är värt det! Hellre lyxar jag till det rejält nån gång ibland.

Kram

Inga kommentarer: