fredag 15 maj 2009

VV here I come!

Jag ska försöka mig på ett nytt viktväktar försök, nån som vill hänga på? Tänkte först börja själv eftersom jag jobbar så mycket att det är svårt att finna tid att ta sig till mötena... Och så tänkte jag att om jag skriver det här så måste jag ju hålla i mycket bättre för nu kan ni ju säga till mig om jag äter nåt viktväktar ovänligt =)

Började med en bra balanserad frukost (flingor, russin, mjölk med en hårdbrödmacka med ost och kaviar), så allting gott... so far!

Önska mig lycka till nu!

Kraaaaaam

3 kommentarer:

Malin sa...

Lycka till med vv tjejen! Hörde att Fredrik var över med din möhippeskiva, bättre sent än aldrig :)

Camilla med C sa...

Tusen tack!!

Kallangs Photography sa...

Osså vill du att jag skall börja med fiskbullar =)
Du är rolig du......
www.mrkallangs.blogspot.com
Se inlägget ärtor.