fredag 29 maj 2009

Freeeeeedag och sooooool!

Åh så glad man blir av fint väder!!! Jag blir riktigt lycklig när solen skiner och det är varmt. Häääääärligt!

Imorron är det alltså dags för Malin och Fredriks bröllop. Vi åker med Alma till mommo och moff tidigt på morronen så att vi verkligen hinner med att göra oss iordning och kommer i väg i god tid. Grannarna ska åka med oss så det är fyra det hänger på och i ärlighetens namn så är varken jag eller Pernilla särskillt bra på att passa tider. Tidsoptimister kallas det visst =) Men vi har planerat in så vi kommer att komma iväg i mycket god tid!

Sen är de lovat sol hela helgen så jag tänker passa på att vara ute så mycket jag bara kan och efter det är det bara en vecka kvar och sen börjar min två veckor långa semester. Whiiiihoooo!
Det ska bli f-n så skönt!

Ps. Fredrik och Alma var precis in och glassade med att solen skiner och de är lediga.... hm... Jag vill också =)

Kram

Inga kommentarer: