onsdag 6 maj 2009

Åh....

...jag har fått så ont i halsen. Skit!

Idag är min lediga dag och jag har ont i halsen, började redan igår eftermiddag. Eftersom jag vägrar bli sjuk så får jag väl hålla ut idag och imorron tänker må betydligt mycket bättre, så det så!

Har ialla fall hunnit mysa med Alma ordentligt, varit ute och satt nya blommor i krukorna, cyklat till affären och köpt glass, setat ute en lite stund, ätit lunch och nu sover Alma medan jag sitter här och slöar lite =) Ganska bra ändå va?! Sen när Alma vaknat ska vi till kupolen en snabbis med farmor. Efter det får det nog räcka för idag och jag stannar inne och kurerar mig.

På fredag ska jag klippa mig och tänkte ge min frisör fria händer den här gången. Hon är så himla duktig och jag litar på att det skulle bli bra vilket som =) Men attans så kul och skönt det ska bli. Mitt hår har växt med superfart de senaste månaderna och måste klippas, har ingen frisyr som det ser ut nu.

På fredag kväll ska vi hem till familjen Hååg och fira Pelle som fyller 15år. Herregud vad åren flyger iväg... Men jag är inte gammal jag inte, i själen är jag ju bara 25...

Kraaaaaam

1 kommentar:

Kallangs Photography sa...

HOho nu funkar datan igen =)