torsdag 14 maj 2009

Vääääärm kööööööörv.....

...hm, ja nu undrar ni säkert vad jag menar med den rubriken...

Det var så att igår var en snickare hem till oss och rekade inför ett eventuellt garagebygge och Fredrik använde vid ett flertal tillfällen det mycket märkliga ordet "aber", som i meningen: -"Ett stort aber för oss har varit..." Va???? Vad är det för nåt???? Jag tyckte att det lät töntigt och kommenterade det lite fint för honom igår kväll. Idag ser jag på hans blogg att han refererar till mitt "vääääärm kööööööörv" som jag 1996 sa till en korvgubbe på Cypern i ett mindre nyktert tillstånd.... Jag skulle be att få en varm korv och sa istället för hot dog väääääärm kööööörv.... Men jag var ju bara 18år, dålig på engelska (åkte till USA 1 vecka senare och övade upp min engelska under 1 års tid) och hade druckigt en eller två Hooch för mycket =)
Hm, säger jag då bara!

Älskar dig Fredrik!
Fatta hur länge vi varit tillsammans och helt ofattbart att du kommer ihåg det och inte att fylla på med toapapper på toan uppe, hihi!

Kraaaam, Camilla

2 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

Jag älskar dig med!

Fixar toapapper när jag kommer hem

Camilla med C sa...

Redan kirrat!

Puss