måndag 25 maj 2009

Månda igen dåra....

Jaha, det var den helgen det.

Jag var ju ledig i lördags och bjöd hem några underbara tjejkompisar på spa, grillat och vin! Super trevligt blev det, så tack tjejer!!!!!!

Katarina hade blivit supersmal! Grattis! Det var som en annan människa (kanske därför jag döpte om dig Katarina hihi).

Igår jobbade jag som vanligt och fast det blev nåt glas vin på lördag kväll så kände jag inte av det ett smack. Härligt!

Idag är jag ledig och ska försöka hinna med kupolen. Alma har varit lite hängig hittills idag, inte ätit och haft lite feber. Men förhoppningsvis vakna hon upp snart pigg som en lärka =)


Alma och jag på Sunnanö i lördags.

Smile på er!!!!

2 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

Va snygga ni älsklingarna =)

Camilla med C sa...

Jag är ialla fall glad =)