onsdag 9 september 2009

Svininfluensa???

Nja, kanske inte riktigt... Jag har ont i halsen och är lite snuvig men det känns mer som en helt vanligt klassiker. Alma är också snuvig och det kommer ju med hösten. Chefen därimot han var på jobbet igår fast han var märkbart förkyld, hängig och febrig. Inte bra! Det sluta väl med att alla ligger hemma förkylda samtidigt. Men då vet vi ialla fall vem vi kan skylla på =)

Idag har jag varit hemma, ledig och passade då på att åka till kupan medan mamma var hemma med Alma. Jag hittade ett supersött set åt Alma på H&M i lila. Klänning, leggins och kofta. Tänkte hon kunde ha det på sin 2års dag som kommer allt närmare i rask takt. Framförhållning, det är jag det!!!

Sen köpte jag två nya vita korgar att ha på hatthyllan i hallen. Jag försöker hitta en stor ny/gammal hatthylla i vitt och skohylla/bänk. Det är lättare sagt än gjort. Funderar på om jag ska rita en själv och be pappa hjälpa mig bygga en. Den ska vara i gammal stil men ca.110 cm lång och rätt bred. Mycket ska få plats. Det spelar mindre roll om det vara är krokar eller om det är både krokar och stång. Nån som sett en, berätta gärna för mig, taaaack!
Jag missade en supersnygg kökssoffa på blocket också... J-äla velmaja... Jag såg den, nyss utlagd, bara 1500:-, vitmålad och klar. Men ringde jag, neeeeeej. Jag väntade till dagen efter och då var den självklart borta. Suck! Så är det nån som har en snygg kökssoffa till salu så är jag mer än intresserad.

Jag har tusen idéer till hemmet och känner att jag måste börja förverkliga dem sakta men säkert...

Kraaaaaam

Inga kommentarer: