söndag 27 september 2009

Åh vilket party!!!

Hade så himlans kul i går kväll. Och jag mår bra idag dessutom (lite trött bara), är här på jobbet och säljer som bara den =) Kul!
Det var jag, Anna, Tanja, Angelica och Lotta som partajade. Först satt vi hemma hos mig och pratade om minnen, livet och annat smått och gott som bara tjejer kan prata om. Vi hann dessutom dra ett par låtar med Singstar ABBA collection. Gisses vilken pipa man har några glas vin senare... jag är ironisk nu...
Sen skjutsade Fredrik och Alma ner oss på Hela Huset. Vi fick köa ca 40minuter innan vi kom in men sen var det baren nästa och en god drink (Ragnar). Vi dansade, pratade och hade roligt ända tills jag och Angelica delade på en taxi hem vi två-snåret. En perfekt kväll med underbara vänner!!!! Jag har två bilder som jag ska lägga in när jag kommer hem som Angelica tog med sin mobil.

Tack kära vänner för en superkul kväll!

party party

2 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

När ni klev ur bilen och vinkade adjö för att ställa er i kö till "hela huset gungar" så säger våran söta Alma:
Mamma jobba.
Jag svarade:
Jaa aa, mamma jobba =)

Camilla med C sa...

Hon är bara för söt vår älskade dotter =)

Puss