fredag 4 september 2009

Här kommer massvis med bilder....

Den långa kön utanför vår nya Expert-butik!!

Dörrarna öppnades och kunderna strömmade in!

I mitten står mina nära och kära som hade möjlighet att komma =)


Alma och Filip hade superkul medan de väntade på att få komma in!

Fullt ös alla fyra timmarna vi hade öppning.
Angelica och Magnus passade på att shoppa en LCD-TV.

Alma tokar i badet =)
Några dagar sen...

Älskade dotter!
Nu är det meningen att mitt liv ska börja komma tillbaka till det normala med normala arbetstider. Det känns skönt och idag är jag ledig och även helgen. Alltså tre riktigt härliga dagar med tid att komma igen och återfå lite energi. Det behövs verkligen!
Jag ska slappa ordentligt samtidigt som jag ska hinna städa och komma ikapp här hemma också.
Farfar och morfar är här och bygger garage så jag ska självklart serva dem med en god lunch.
Lägger senare in lite bilder från garagebygget =)
Kram

1 kommentar: