fredag 25 september 2009

Party party!

Imorron ska jag och några tjejer på Hela Huset och partaja! Nu blir det väl ganska lugnt för mig eftersom jag jobbar söndag men ändå... Det blir ju ändå en tvättäkta-tjejkväll ute på stan =)

På måndag tidigmorron ska mina kära systrar med familjer dra till New York på semester. Jag är inte alls avundsjuk... jo lite... Det var 12 år sen jag var där sist, det var när jag bodde i USA och jobbade som AuPair hos världens underbaraste Amerikanska familj The Currie's. Mitt år med dom blev ett superår med många ny vänner, resor och annat skoj!!!! Jag längtar verkligen tills jag får komma tillbaka dit och göra New York på nytt! Kanske nästa år tjejer?! Eller vad säger du Anna??? Lika bra att planera i tid.
Men det finns säkert precis lika bra shopping i London, jag längtar till tex The Gap mfl. Jag var i Californien (San Fransisco, LA, Las Vegas...) för 7 år sen (fy f-n vad länge sen) och shoppade loss (gjorde lite annat också) och köpte på mig massor med saker från Gap. De har härliga underkläder, parfymer, kläder mm som jag verkligen gillar. Åh vad kul det ska bli, jag måste verkligen ha med mig en ordentligt stor resväska med mig så jag får allt med mig hem.

Nu bär det av till jobbet igen, men imorron är jag ledig och ska på party! Så det så...
Puss

Inga kommentarer: