måndag 15 augusti 2011

Diet-krisen!

Jag har en dietkris!
Jag vill ha en diet att gå efter för det känns bättre och så får jag strukturera upp det hela. Men frågan är nu vad ska jag köra...

GI
LCHF
Viktväktarna
Soppdieten (Nutrilett, Cambridge...)
Banandieten (inte riktigt troligt va????)

Vad finns det mer att ta till? Jag måste få en ordentlig kickstart så jag känner att det händer nåt och så att jag kommer igång igen. Måste börja om lite... tyvärr! Men jag ska få bort en massa kilon innan jobbet börjar igen i januari. Tjock-Camilla ska väck det bara är så! För henne har jag lessnat på totalt!!!

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag har testat typ alla de där, men Jag har så dåligt tålamod att jag ger upp efter några kilo. Lchf åt jag länge, 1,5 år nästan, men det ska man ju inte se sim en diet utan en ny livsstil och det kändes väl sådär, dessutom blir det dyrt och jag gick inte ner mer än 5 kg. Nu har jag börjat med dukan diet, sjukt tråkigt än så länge, men det finns det slut, det är tidsbestämt och det är meningen att man ska kunna äta "som vanligt" till slut. Det finns inte jättemycket info på svenska men googla lite, jag skulle vilja gå ner 10 kg men det kanske är för optimistiskt, vi får se hur länge jag står ut. :)
Kram Anna Ma

Camilla med C sa...

Först läste jag dukat dieten... hahaha! Ska komma upp det ;-)
Tack Anna.
Kram, Camilla

Pia sa...

du vet vilken jag rekommenderar ;)