torsdag 13 januari 2011

YesYesYes!

Joråsatte... vi lyckades ta oss till dagis i tid idag. kom dit 09.05 och det är mer än godkänt!!!
Satte klockan på 07.00 så att jag fick tid till att göra mig själv klar först, smink is the shit =) Sen väckte jag Alma som fick kläder och frukost och så hann jag också få i mig min frukost (vilket jag inte räknat med alls). Efter det tog jag upp lillebror och så fick han ny blöja, kläder och frukost efter det var det blöjbyte igen och till bilen som gällde. Det flöt på riktigt bra, jag är nöjd. Alma fick ha sin nya overall på sig till dagis som vi köpte igår. Svärmor hade köpt en svart till Alma att ha nästa vinter men Alma var inte alls nöjd med färgen (hon är en mycket bestämd dam) så vi bestämde oss för att byta den och hon fick vara med och välja. Självklart blev det en rosa, men med lite svarta detaljer ialla fall. Hon älskar verkligen rosa och lila! Snygg var den och hon kollade sig noga i spegeln innan vi åkte hemifrån... Kan hon vara släkt med mig tro?!?
Idag är det lillebrors och min första egna dag hemma och jag har slängt i en tvätt... ska inte tokstäda som annars alltid är nåt jag får ångest och måste göra när jag har lite tid över, men idag ska jag bara ta det lungt och försöka komma ikapp mig själv lite. Ska bli skönt med en rutin!

KramKram

1 kommentar:

Liza sa...

Tack va gullig du är!
Då lägger jag till dig oxå! =)

Kram Liza