onsdag 5 januari 2011

2010

Jaha, vad hände egentligen under 2010...
Jag har jobbat otroligt mycket stundvis och det är ju bra för plånboken men inte för själen kanske.
I februari var vi till Gran Canaria med familjen Lindgren. Underbart förutom att Tomas bröt benet... Men vi ska defenitivt åka igen tillsammans! Förhoppningsvis redan i vår.
Var på bröllop i Maj när min underbara vän Angelica äntligen fick bli Fru Ryberg.
Fick reda på att jag var gravid med lillebror =)
Besökte Peace&Love festivalen men härliga Anna och Erica för första gången, dock inte sista...
Åkte på semester till Öland med sol och bad.
Älskade maken fyllde 35år och vi firade med en överraskningsfest!
Jobb, jobb, jobb under hösten samtidigt som magen växte.
Hösten kändes som en evighet även om jag jobbade mycket och vi fixade och donade i Almas rum och i skrubben.
Alma fyllde härliga 3 år!
Jag fyllde gamla 33 år...
Julruschen kom igång väldigt sent på jobbet och det kändes nästan som att det kom igång när jag gick hem på mammaledigheten 15 december. Typiskt!
Gustav föddes på julafton vilket självklart var årets höjdpunkt.
Nu är det bara att hoppas att 2011 blir minst lika bra med många roliga stunder med nära och kära!

4 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

Kom på ett "litet" projekt till målade garaget!

Camilla med C sa...

Ja just det... Det var ju ett rätt utdraget projekt vi hade för oss =)

Jenny sa...

Du glömde Tomteland !

Camilla med C sa...

Ja just det... Tomteland har vi ju besökt också =) Du ser, det är mer än man tror som man har hunnit med under året!
KramKram på dig Jenny