lördag 21 augusti 2010

Shopping!

Jag är en shoppaholic... inget nytt med det egentligen (för alla er som känner mig) men finns det verkligen nåt roligare än att komma hem med ett gäng med kassar. Jag skulle behöva ha en tre-fyra jobb för att att kunna finansiera allt bara =)

Idag ville Fredrik köpa lillebror-kläder med Alma (japp nu är det officiellt, det verkar som det blir en pojke den här gången). Det var roligt, men kanske lite tidigt. Vi hittade två söta bodies och en skarf. Alma fick också lite smått och gott. En klänning och byxor från Lindex och en klänning och byxor från H&M. Det är passade kläder att ha på dagis. Mamma (jag alltså) fick en mamma-tunika som var skitsnygg i rutigt.
Hittade ingen bild på min tunika men den kommer säkert att bli en favorit så ni ser den på mig nån gång!
Nu ska vi äta lite kvällsmat och mysa framför tv´n. Skönt med en ledig helg, vilket inte hör till det vanliga.
Kram

7 kommentarer:

annaslantliv sa...

Å vad kul! En liten kille, det är så kul att ha en av var. Det går inte att förneka det.

Jag skulle som tidigare sagts behöva en ny mobil... jag skulle dessutom vilja ha en som det går att mobilblogga med, som tar kort med hyfsat bra kvalité liksom. Du som är insatt på ämnet, har du något bra objekt åt mig och hur mycket får jag betala ungefär...
Ett tips från en shopaholic till en annan...
Kan komma in någon dag när du jobbar.

Lördagskram från en som snaskat lite för mycket. Usch.

Anna sa...

hihi, vi hörs av för sällan! Här får jag veta könet på bebisen... ;)

Camilla med C sa...

Annas lantliv: Ska bli spännande med en lite grabb =) Tror också det är perfekt med en av var även om jag hoppades lite på att få återanvända Alma´s fina klänningar...
Jag har några exempel på bra telefoner.
HTC desire
Samsung Wave (har jag själv beställt)
Sony Ericson X10 (både vanliga och minin fungerar).
Alla dom går det bra att blogga med (gäller att teckna på mobilsufen bara).
Ca. pris (är beroende på abonnemang) 2800 - 6000:-

Kramis

Anna: Hihi, ja nog är det allt lite för långt emellan gångerna nu...
Kramar i 1000

Kallangs Photography sa...

Pappa fick ingen "pappatunika"

Camilla med C sa...

Nix, pappa fick ingenting... pappa är inte gravid!

Kallangs Photography sa...

Nej men jag är Tjock (skengravid)!

Camilla med C sa...

Räknas tyvärr inte mannen!