måndag 6 april 2009

Swisch sa det bara...

... sen var helgen över...

Men i lördags hann jag städa och ha min allra första Mary Kay klass. Superkul och precis som jag trodde älskade alla produkterna =) Så nu ska jag försöka boka in klasser så jag får öva öva öva och bli säkrare på allt!

Sen var ju Maria och hälsade på också, sååå kul att se dig gumman, puss puss! Alldeles för sällan men som vanligt var det som igår vi sågs, hihi!

I söndags var vi till kupolen och köpte mig ett par svarta putsbara skor (äntligen) och käkade lunch. Sen åkte vi ut till mommo och moffa och skulle njuta av vårsolen men det var lite för blåsigt för att njuta men en fika ute hann vi med ialla fall innan vi frös och ville in. Var inte på nåt babysim i går eftersom Alma har fått sån hosta och det kändes viktigare att hon skulle orka med dagis idag vilket gick galant! Hon grät när jag lämnade men inte som tidigare och dessutom blev hon överlycklig när hon såg vart vi var på väg och fick komma in på sin avdelning.

Kram kram

Inga kommentarer: