onsdag 1 april 2009

Återigen, vi har en rätt härlig unge...

Idag så lämnade jag på dagis 9.30 och hon grät som vanligt men så kom Andreas (en av fröknarna) ut när jag höll på att sätta på mig skorna och sa "bara så du vet nu är Alma glad igen och leker"! Toppen, snacka om att det kändes skönt att höra =) Nu kunde jag verkligen åka till jobbet med gott samvete. Sen klarade hon av att vara på dagis ända till 16 utan problem och Fredrik kunde hämta. Härligt härligt!


Idag , en rätt rolig sak...
Hade chefsbesök på jobbet idag och de skulle kolla att våra priser stämde och att det såg snyggt ut och att vi hade skött oss med kampanjinfon mm. Spännande tänkte jag... Vet att vi är lite slarviga med priser mm och jag tycker att jag själv inte gör annat än kollar priser och byter skyltar, sen ska jag ju sälja lite också. Men jag hade tur och det var inte allt förmycket att klaga på på min avdelning förutom en stooooor sak. Jag hade nämligen tofflor på mig (vi ska ha svarta putsbara skor) och inte nog med det... av nån lustig anledning så hittade jag mina tå-strumpor i lådan och fick den geniala idén att ha dom idag (visste inte att cheferna skulle titta in). Dom är svarta med gröna tår och med svarta hjärtan på tårna. Rätt söta med urtöntiga!!!!! Jag kan lova att mina tår verkligen syntes eftersom jag hade tofflor på mig. Ena chefen hade sagt att han inte kunde koncentrera sig på nåt annat än mina tår.... Hm... Men jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. Såååå typiskt mig och så himla puckat! Jag fick ialla fall till helgen på mig att skaffa ett par putsbara svart pjuks! Taaaaaaack!


Söt bild på Alma och Filip från i måndags.

Han visar Alma motorcyklar i en katalog.

4 kommentarer:

Jennie sa...

Vilken härlig min Alma har. Ja nu har Filip fått en hel tidning med bara motorcyklar och han har fått sitta på två riktiga gissa om han älskar motorcyklar. Filips mamma

Camilla med C sa...

Hihi! Det var superduper =)
Kram kram

Kallangs Photography sa...

Vågar du skriva om vad som händer på ditt jobb här på bloggen?
Jag har hört att han skannar av internet för att hitta skrivelser om Expert=)

Camilla med C sa...

Såklart jag gör =)