fredag 3 april 2009

I helgen...

... är det fullt upp som vanligt =)

Idag jobbar jag till 19.15 och sen är det hem och ta hand om Alma-bus och hitta på nåt smarrigt att äta.
Jag ska också försöka läsa på om MK eftersom imorron ska jag ha min första hudvårdsklass! Ska bli superkul!!! Tänkte jag skulle göra hela klassen på mig själv ikväll, smart va. För även om jag använder produkterna själv flitigt och bara älskar dem så var det några månader sen jag var på klass själv...
Sen ska jag hinna städa och handla nåt smarrigt att bjuda på innan alla kommer.

På söndag vill jag vara ute mest hela dagen så jag hoppas på sol och värme! Sen är det babysim på eftermiddagen och på kvällen ska jag hem till hon som värvade mig till MK.

Så som vanligt inte en lugn stund... Men livet är bra härligt ändå =)

Inga kommentarer: