måndag 20 december 2010

Magen i v.40

Nu är vi i vecka 40, jag och magen.
Ska inte bebben komma ut då...
Jag ska till MVC idag igen (gör två besök i vecka nu)
och mina värden håller sig i schack. Har tom gått ner ett kilo sen jag gick hem från jobbet. Vila kanske är bra trots allt.
Men jag har känt mig rastlös, orolig och nästan lite nervös i kroppen så det märks att jag inte är van med att kunna ta det så här easy hela dagarna.
BB-väska är förberedd och ska bar packa ner lite Alma saker i en annan väska så är vi redo hela familjen.
Igår var jag på julbord med jobbet. Det var skönt att jag kunde vara med. Gott var det också! Vi var till Restaurang Officersalongen i Romme, mysig stämning och mycket god mat.
Jaha, bara fyra dagar kvar till julafton!
Tänker på julafton med skräckblandad förtjusning, älskar julen men vill att bebben kommer ut så jag hinner hem eller håller sig inne till mellandagarna...

Inga kommentarer: