onsdag 15 december 2010

Kalaset i söndags

Jag bjöd på snittar med dels skinka och senapsröra samt ädeloströra.
Allt blev supermumsigt och det som blev över tog jag till jobbet och slurp så var det borta, hihi.


RockyRoad, bullar, tusen och en natt dadlar, tryffel (mint och saffran), vit choklad med lingon, mjuk pepparkaka med lingongrädde och mumsigt julkaffe.

Kalasandet i full gång!
Jag fick en morgonrock av svärmor, en fin skål med lock fylld med rockyroad som Biss hade gjort och ett handgjort armband (skitsnyggt), en stor serveringsbricka av Eva-Lena och gänget som vi fick användning av direkt genom att severa glögg på, en skål på fot av mamsen och pappsen och blommor.
Tack alla för dom fina
och goda presenterna!!!

Magen i vecka 39
Nu är jag redo att åka in till bb vilken dag som helst, ska bara packa väskan...
Jag har min första lediga dag idag och det är med blandade känslor.
Vill inget annat än att bebben ska komma ut men jag känner mig samtidigt väldigt rastlös, antagligen för att jag har jobbar så mycket nu på slutet.
Ska försöka vila lite!
Men idag ska vi åka och reka vart man kommer in till bb nånstans eftersom det inte längre är på samma plats som förra gången. Ifall att det skulle bli i panik mitt i natten, man vet aldrig.

Kramisar på er

2 kommentarer:

annaslantliv sa...

Å herregud har du jobbat ända till nu! Det ver verkligen starkt gjort!
Att din kropp orkat gå och stå hele dagarna ändå till nu. Imponerande!
Vilket toppensmaskigt kalas du bjöd på! Och kul att se bild på släkten!

Stort Lycka till nu med allt spännande som kommer snart!

Kram

Camilla med C sa...

Tack Anna! Japp, jag slet på in i det sista och det har faktiskt gått otroligt bra. Men nu ska jag vila upp mig så jag orkar med vildingen som förhoppningsvis kommer ut vilken dag som helst.

KramKram