onsdag 8 december 2010

Happy birthday toooooo meeeee!!!

Igår var det min dag, heeela daaagen (som Alma brukar säga). Jag fick grattishälsningar i massvis så tack alla underbara vänner för att ni tänker på mig!
Det värmer ända in i själen =)
När jag kom ner på morronen så väntade denna gulliga överraskning på mig köket.

Rosor, chokladboll med ett födelsedagsljus i, gullig hälsning, paket och så morgon tidningen så klart.


I paketet hittade jag ett LillaLisa-halsband!!!!
Som var såååå supersnyggt!
Tack mina små älsklingar!
Mamma-Camilla blev jätteglad.

Dalahäst med kurbits. Halsbandet gick i svart och silver och på ringen stod det
"vild och vacker", hihi, det är ju jag det!
Men roligast var nog Almas kommentar... När jag talade om för henne att det fanns ett paket till mig i köket och hon kom in och tittade sig omkring så sa hon bara
-"men mamma vart då???"
jag: -på spisen
alma: -nej... vart är det stoooooora paketet?
jag: -men det är det här (jag håller upp halsbandspaketet)
alma: -nej, det stoooooora som jag och pappa har gömt...
Haha, jag skulle alltså få ett till paket... Alma är bäst!
På kvällen efter en heldag på jobbet så kom jag hem och fick mycket riktigt ett till paket, ett stooooort paket. Det var en maskros i det paketet?!? Hihi, alltså en maskrosblomslampa från ikea. Fredrik har ju varit så gullig att han kom ihåg att jag i ett svagt ögonblick hade sagt att jag skulle vilja ha en sån när vi var på ikea sist (nån månad sen ska tilläggas). Till o med jag hade ju glömt bort det. Så han hade lyckats ordna med en kompis som var dit och köpte en till lilla mig. Nu hade ju jag ändrat mig och visste inte längre vart jag skulle ha denna fina lampa så jag ska få lämna tillbaka den och lägga pengarna till min husets-krona-sparfond istället =) Det ska dock tilläggas att detta är första gången på våra 15 år tillsammans som jag inte behåller en present som min underbara man har köpt! Han är en jäkel på att köpa bra saker till mig!!!
Puss på dig min darling!
Sen åt vi god hämtmat ifrån Thaien och myste framför tvn. En alldeles, alldeles lagom 33års dag tycker jag.
Kram på er

5 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

Japp, nu vet jag att man måste ta hänsyn till "hur länge ville jag ha den"-faktorn vilket jag missade totalt den här gången =)

Anonym sa...

Grattis grattis i efterskott :) Nu hoppas jag på ett "vi-har-fått-bebis-sms" snart, iiiiih! Kram Malin

Maria sa...

Visst fan! Gills en "Grattis i efterskott min fina, fina vän"- hälsning på bloggen?!
Puss puss på dig!!!!

Camilla med C sa...

Maken: Helt okej, allt är glömt och förlåtet =) Pöss

Malin: Tusen tack, ja vi vill också att han kommer ut snart... Kramis

Maria: Självklart gills det!!! Tack och puss

annaslantliv sa...

Usch, det är värre än Maxi! :-)))

Fin födelsedag du haft! Vad omtänksamt och speciellt.

Kram