lördag 20 november 2010

Lillpyrets dag närmar sig...

Lite mer än en månad kvar nu tills pyret kommer ut! Längtar så klart men även över att bli av med magen som verkligen är i vägen nu. Just nu är jag större än jag var när Alma föddes så det är inte så konstigt att jag känner mig otymplig och osmidig.

Idag har vi tagit fram vaggan. Den som Alma sov i som bebis precis som mor sin =)

Har slängt ut en utav våra röda 3-sits soffor på blocket också, 700:-. Ska bli skönt att bli av med den så att jag kan inreda bebbens rum ordentligt!!!

Ikväll ska jag se på Sex and the city 2 tillsammans med lite chips och julmust. Mysigt och jag tror att filmen kommer att vara skitbra, hoppas hoppas.

Kramisar på er och fortsatt trevlig helg

1 kommentar:

annaslantliv sa...

Ja tänk det är inte långt kvar! Vad spännande det är.
Det är så härligt att man verkligen hinner jula till det när man är mammaledig, det hinns ju inte med när man jobbar som du skriver, för vi jobbar ju extra mycket när alla andra är lediga... lite trist ibland.
Men nu får du passa på att njuta iår!

Kram