fredag 1 oktober 2010

MVC-besök i vecka 28

Var till MVC i morse för rutinkontroll och allt var toppen.
Bebbens hjärta slog med 150 slag/minut och min mage är redan 30cm stor (exakt på det övre strecket). Mitt blotryck var också perfelt med 120/60. Skönt när det är som det ska.

Med Alma mådde jag också toppen ända tills sista veckan... då åkte blodtrycket upp och jag blev inlagd med havandeskapsförgiftning. Men helt ärligt så mådde jag aldrig dåligt utav det förutom samma dag som jag blev igångsatt då jag vaknade och det kändes som att jag höll på att bli sjuk (som när man håller på att få influensan). Det enda jag "led" av var väl egentligen att jag la på mig så mycket vatten och kunde knappt komma i skorna och fingrarna var som prinskorvar, hihi. Men det försvann nästan direkt efter att Alma-Bus kom till världen =)

Kramis

Inga kommentarer: