fredag 8 oktober 2010

Idag, fredag...

Gick upp 06,50 för att hinna vakna ordentligt innan fönsterputsaren kom från
andersson´s städ.
Det var helt otroligt skönt att bara få titta på =) Sen gör det ju inget att han var superduktig, snabb och att vi nu ser ut igen hihi! Tacka vet jag Rutavdraget (i dubbel bemärkelse).
Nu ska jag storstäda här nere medan inspirationen fortfarande finns kvar. Övervåningen får snällt vänta tills Almas sum är klart, jag har bara tre våder kvar och de åker upp ikväll när Alma och Fredrik är på simningen.
Imorron är jag också ledig och ska försöka hinna med en hel del med Almas rum. Allt joks som fanns i skrubben står nu i garaget eller är slängt så vi har verkligen rensat. Ska slänga ut en soffa på Blocket och ut med en garderob. Har köpt en ny garderob till Alma av Malin, toppen!
Sen blir det en trip till Ikea nästa helg för att köpa ett sängbord till Alma och lite annat smått och gått! Så himla kul att inreda lite, var ett tag sen nu (2005). Jag ska fixa om lite i Bebbens rum också. Det kommer nog att bli superduper =)
Kramis

Inga kommentarer: