söndag 16 maj 2010

Angelicas Möhippa

Igår fick Angelica äntligen sin möhippa!
Vi hade verkligen gjort allt för att hon onte skulle kunna lista ut att det blev just den här helgen, jag sa flera gånger när jag jobbade och att vi trodde att hennes blivande man skulle tas den här helgen... På Facebook la jag ut kommentaren "jobb jobb jobb" och visste att hon skulle se den. Whooohaahahaha!!!!

12.30 knackade en för Angelica okänd man på hennes dörr och sa "du ska med mig" och fick henne att slänga sig i bilen med honom. Skulle DU följa med ett vilt främmande karl???
Angelica gjorde som tur var det!!!

Han körde henne till I.C.E där vi stod och väntade. Det var en något skakig och rörd Angelica som hejade på oss =)

Sen gick vi in och körde två turer med Lasergame och gissa om det var kul och om adrenalinet pumpade. Jag har så ont framsida lår idag att det knappt går att gå ner för en trapp. Men jag är lycklig för det!

Efter Lasergame begav vi oss till Kupolen och Angelica fick en skön stund inne på MakeUp Store med sminkning och produkter för 495:-. Hon blev jättefin! Efter det fick hon en shoppinglista att köpa till kvällens grillning med regeln att varorna INTE fick tas ifrån hyllorna utan bara ifrån andra kunders vagnar. Nu är det ju så att Angelica inte precis är blyg av sig så det gick liiiiite för bra, hihi. Vi fick lov att hitta på nån backup grej och det fick bli en klassiker iform av att sälja kondomer på kupolen. Även det gick alldeles för snabbt och bra för henne. Hon gick med vinnst!

Sen begav vi oss hem till mig och hade en tvättäkta tjejkväll med grillad kyckling, potatisgratäng, snacks och Tanja-vin. Kunde inte ha blivit bättre. Angelica verkade stortrivas och ha roligt och det var det viktigaste! Kvällen avslutades för Angelica och tre andra tappra tjejer på krogen medans vi andra (gamla tanter) begav oss i säng. Jag är ju glad för det idag eftersom jag på nåt konstigt sätt ändå är supertrött fast jag inte var ut...

Tack Angelica för att du är en sån trooper och att du lät oss få ha roligt både med och åt dig igår!
Vi älskar dig vännen!

Nu ser vi fram emot ett vackert bröllop!!!

Bilder kommer....

Inga kommentarer: