torsdag 9 juni 2011

Blodomloppet 2011

Nu har jag avklarat mitt första Blodomloppet och shit va kul det var.


Jag vill springa mera ;-)


Det bästa var att jag klarade av att springa hela vägen fast jag varit så förkyld och inte kunnat springa på 2 veckor.




Och jo, jag springer faktiskt här även om det ser ut som att jag går...




Så här fräsch ser man alltså ut efter 5 km på 40 minuter!


Tack till brudarna Angelica, Evelyn, Karin och Jenny som var med och gjorde kvällen extra kul. Ni är bäst tjejer!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du såg såååå fräsch ut, värre var det med en annan, haha! Kanonbra jobbat av oss! Kram Malin

Camilla med C sa...

Du är ju bäst Malin!!! 1 mil ;-) Det kommer jag nog inte klara än på ett tag...
Kramis

Frida sa...

Bra jobbat! heja på!

Camilla med C sa...

Tack Frida!!!

Pia sa...

härligt! bra jobbat!