onsdag 14 juli 2010

Äntligen!


Nu har äntligen sänggaveln kommit på plats.
Vi har ju haft den ståendes bakom sängarna men inte på rätt höjd. Nu är det monterad och uppsatt och det enda som återstår är att måla sängborden vita när jag får tid och ork.
Det blev ialla fall skitbra!!!
Ikväll ska jag och maken på bio.
Vi ska se Knight and Day med Cruse och Diaz. Den verkar vara fullspäckad med action och det är aldrig fel. Jag tror och hoppas att den är bra.
Idag har det blivit städat och solat... En ganska bra, och lite svalare dag. Men igår var det oväder här hos oss. Tillslut vågade jag inte ha tv´n på utan vi spelade kort en stund. Som vanligt när man väl bestämmer sig för att stänga av allt och dra ur alla sladdar så slutar det åska... Men vi hade mysigt ialla fall =) Alma tyckte det var jättekul att spela kort!
Det var som när vi var på sportfältet och tittade på när Pelle hade match. Vi hade precis kommit dit på cykel och var på väg mot mattältet för en lättare lunch så kom ovädret. Det började spöregna och alla rusade in för att ta skydd. Jag och Biss var snabba och köpte ett varsitt paraply á 60:- (som tur var rätt billigt) och tror ni vi fick mycket användning av dom... Nej! Vi hade dom uppe i ca.5 minuter sen var regnet som bortblåst. Men det känns ändå som att det var värt våra 120:- för att solen skulle titta fram igen, hihi!

1 kommentar:

Kallangs Photography sa...

ååå, regna det gjorde det för att jag försökte dansa lite "break-dance" men det blev fel och jag dansade "rain-.." istället.