tisdag 15 december 2009

Sista ledigheten...

...innan julafton, sen ledig julafton och jobbar fram till nyårsafton =)
Jag har ialla fall inget problem med att veta vad jag ska ha för mig två veckor framöver, hihi. Men det är också jäkligt kul att jobba nu; full fart, glada kunder, snööööööööööööö = julstämning och sist men inte minst så älskar jag julen så det är svårt att inte vara glad!!!

Idag ska vi hämta bilen!!!!!!!!!!!! Ska bli så himla kul men ny bil och bara lukten av helt ny bil gör mig lycklig (ja jag vet att jag är lättroad).

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

3 kommentarer:

Anonym sa...

Svärmor och svärfar önskar lycka till.

Anonym sa...

Åh så kul med ny bil!!!
Vår (gamla) bil krånglar som bara den nu, trök.

God Jul, får försöka ta till en träff/fest här framöver! Kramis Malin

Kallangs Photography sa...

Thiihhiihiii

Nu är den här...
Och det var super kul att köra eller hur? =)