tisdag 8 december 2009

En perfekt avslutning!

Hade en perfekt födelsedag med en perfekt avslutning (förutom att jag har fått ont i halsen).

Jag hade en bra dag på jobbet där jag bjöd på tårta och fick en chokladask av Angelica som hälsade på och sen kom Fredrik in med tre stora röda rosor =) Gulligt!

Väl hemma hade dom tänt marschaller och ljus och så fick jag ett fin tyghjärta av Alma och en cykelhjälm av dom tillsammans + praliner och ett fint grattiskort. Sen åt vi mumsig thai-mat och myste framför tv´n. Cykelhjälmen var verkligen den perfekta presenten, jag har varit och tittat men tycker dels att de är ganska dyra och sen så tycker jag att man ser helt puckad ut... Den jag fick var bland dom snyggaste jag sett och jag ser ialla fall "frisk" ut i den och så är jag ju en bra förebild för Alma förstås =) Tusen tack älskade familj!!!

Idag är jag och Alma lediga och det är nog bra det för jag har ont i halsen och är snuvig, då har jag en dag att kurera mig på! Annars ska nog jag och Alma ta det ganska lugnt idag, just nu tittar hon på TummeLisa och myser i soffan och jag får surfa lite.

Vi var och fick Svininfluensavaccinet i onsdags jag och Alma. Det enda som hände var att jag fick som en röd knöl där hon stack mig och det har kännts ungefär som att nån skulle ha slagit mig hårt på armen. Inga andra biverkningar med andra ord. Alma var superduktig och satt alldeles still men tyckte att det gjorde ont och blev ledsen så jag har sagt till Fredrik att han få gå men henne när hon ska få spruta nr två. Jag är ju så fjompig och tycker så himla synd om henne...

Kram på er och tusen tack för alla gulliga grattishälsningar jag har fått!!!

2 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

Japp nu kan hela familjen Källängs cykla runt i sina fina cykelhjälmar =)

Camilla med C sa...

Det är bra det!!!