fredag 14 augusti 2009

Oh happy day!

Har en ledig dag, den första på 14... Ska inte göra mer än vara hemma och eventuellt åka ner på stan för att luncha. Tvätta, klippa gräset, grilla till kvällen, mm....

Idag kom Almas nya fröknar hem och hälsade på inför inskolningen som börjar på måndag. Alma får ju nytt dagis med nya och gamla kompisar =) Fröknarna verkade supertrevliga och det kommer med all säkerhet gå jättebra med inskolningen. De hade samma tider som det gamla dagiset och verkade ha samma upplägg. Alma diggade fröknarna mer än väl och lekte med dom på direkten. Go Alma!

Igår efter jobbet var jag alldeles mör i kroppen, hade satt upp tv och grejat hela långa dagen. Men det gick väldigt bra så jag ska inte klaga. Sen var vi ner, nästan hela gänget, på stan och åt lunch på Tzatziki =) Men gissa om man börjar bli trött runt 18-tiden och undrar om man verkligen ska ha ansvaret för att lyfta upp en tv värd 10000:- på väggen... nu gick det ju väldigt bra men lite orolig var jag på slutet...

Nu ska jag och Alma gå ut medan Fredrik åker iväg och byter däck på bilen. De gamla sommardäcken klagade poliserna på när jag hamnade i en kontroll så det är väl säkrast att byta, hihi!

Kramar från en ledig tjej

1 kommentar:

Kallangs Photography sa...

kram kram, nya däck på #check#