måndag 10 augusti 2009

Gamla butiken...

...snart ett minne blott!
Idag har vi rensat butiken på nästan alla småprylar så nu är det bara rean och städning kvar. Imorron ska jag plocka fram en demo-tv av varje som ska till nya butiken så det är klart. Men det känns som att städningen kommer att ta sin tid, och allt som ska flyttas över sen. Men imorrn är det sista dagen som butiken är uppen för kunder, sen ses vi inte förrän i nya butiken =)
Här kommer lite bilder från gamla butiken, tagna med min mobil...
Butiken sedd från lagersidan, readelen.

Butiken sedd från mitten mot mobilväggen, inte mycket kvar att sälja.


Hanna är trött på Danne....

Lägger till ett sött kort på Alma taget i bilen på väg hem från mommo och moffa. Vi var dit och klippte gräset. Dess förinnan var på ute på Sunnanö och badade. Ja, det är sant, nu har jag äntligen tagit sommarens första dopp!!! Inte en dag för sent. Alma och Fredrik badade också.

Ett sååå sött på Alma i bilen =)

Kramar på er!

4 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

Inte mycket att handla, men snart blir butiken full igen och mycket närmare hemma.
Vem kan skryta med att ha en fru som säger: Nej först ska vi skaffa LED-Tv och ett Harman Kardon hemma bio. HaHA det kan jag =)

Camilla med C sa...

Det är du det!!!!
Puss

Jenny sa...

Känns som det var länge sedan vi sågs. Saknar er. Nästa vecka hämtar jag Filip kl 14 på tis sen är jag ledig ons och tor. Hör av dig om vi kan ses. Kram Jenny Miss you

Jenny sa...

Ps Jag tror butikens nya läge kommer att bli perfekt för kunder och för dig när du får nära hem.