måndag 27 juli 2009

Yo! I´m back!!

Nu var det länge sen jag skrev igen, jag vet... Men det har varit så mycket och jag har varit så trött de få stunder av ledigt jag haft. Vi håller ju på att rensa ur butiken inför flytten och har dunder-rea samtidigt. Men ingen idé att klaga än eftersom det kommer mer jobb framöver.

Detta har hänt:
Förra helgen var jag, Jennie och Angelica (tjejligan från gamla Thorn-tiden) på 40års fest hos vår förre chef Magnus. Det var så himla kul att ses igen och jag saknar verkligen det gänget som var då! Vi hade superkul på jobbet tillsammans.

Thorn-gänget!

Sen har min älskade make fyllt 34år. Han fick av mig och Alma; guitarr hero, wassermax (typ sodastream), och två spel till PS3. Allt hade han valt själv så klart =)


Jag och min underbara man!

I lördags var jag, Anna, Erica och Maria ut och åt på S1. Jättegod mat och gott att dricka. Vi avslutade kvällen på ett nyöppnat ställe som heter Butterfly och höjde väl medelåldern där en aning men lika kul hade vi för det =) Vi svängde på våra lurviga (självklart välvaxade) och hade superskoj. Tog taxi hem till mig och snälla söta Fredrik skjutsade hem dom andra kl. 03.00.

Redo för en kväll ute med pinglorna!

På söndagen var det 1års kalas för tvillingarna Linsu och Alex och det blev tårta och saft.


Linus

Alex

Därimellan har jag också jobbat!


På onsdag är det planerat en utflykt till Tomteland (om vädergudarna tillåter) tillsammans med familjen Lindgren och på fredag är det 1års kalas för Stina. Fullrulle med andra ord.


Vi har bokat resan också!!! Så den 22 oktober bär det av till London och en tvättäkta tjejhelg!!!


Kraaaaaam

Inga kommentarer: